Wiedźmińska Wiki

Crossover banner.jpg
Wiedźmin Wiki na Fandomie

CZYTAJ WIĘCEJ

Wiedźmińska Wiki
G SS Barnaba Beckenbauer.jpg

Barnaba Beckenbauer – gnomi wynalazca, potencjalny towarzysz królowej Meve.

Biografia

Barnaba urodził się w Tir Tochair jako syn praczki i płatnerza. Nie chcąc przejąc biznesu po śmierci ojca wyruszył w świat jako wędrowny wynalazca i sprzedawca. Jak wspomina - odwiedził takie miejsca jak Kovir, Metinnę, Nazair, Korath czy Novigrad, z którego musiał uciekać po tym gdy hierarcha potępił jeden z jego wynalazków, który to miał umilić czas pewnej samotnej wdowie.

W roku 1267 trafił do Mahakamu, gdzie za naruszenie kodeksu krasnoludów miał zostać zrzucony z klifu w beczce. Widząca to królowa Meve, zależnie od decyzji gracza, może zainterweniować i uwolnić Barnabę, lub pozwolić na egzekucję.

Jeśli królowa zdecyduje się wybawić gnoma z opresji Barnaba dołącza do jej oddziału, jako pierwszy gnom w szeregach armii Lyrii i Rivii.

Ciekawostki

  • W rozmowie może wspomnieć królowej że pracował nad stworzeniem maszyny do latania, chcąc być Pierwszym ssakiem który uwolni się z gruntu i zacznie przemierzać przestworza. Opowiada królowej że gdy skonstruował prototyp na ochotnika do jego użycia zgłosił się pewien krasnolud, który, mimo dobrego startu, niefortunnie wylądował, a konającego dobić miał niedźwiedź. Krasnolud przed śmiercią miał wykrzyknąć że "Niczego nie żałuje".
  • Krasnoludy skazały go na śmierć za sprzedawanie krasnoludom rzeczy z których ci nie potrafili korzystać, ale także wchodzenia w czapce do kuźni, trzymanie w zębach gwoździ, picie piwa z sokiem oraz gwizdanie w kopalni.

Galeria

Gwint