Wiedźmińska Wiki

Crossover banner.jpg
Wiedźmin Wiki na Fandomie

CZYTAJ WIĘCEJ

Wiedźmińska Wiki
Dziennik Chirda, asystenta maga Hieronymusa
Tw3 book purple.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Zrujnowana strażnica
Cena bazowa
40 Novigradzkie korony
Sprzedaż
5 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This journal is found in the Zrujnowana strażnica near Kaer Morhen along with a Wolf School gear diagram.

Zadania

  • Poszukiwania: rynsztunek Szkoły Wilka

Dziennik

Piszę w wielkim pośpiechu. Zabarykadowałem się w pracowni, bo Warownię zaatakował tłum chłopów uzbrojonych chyba we wszystko, czym da się wywijać. Byłem zajęty pracą nad recepturą genialnego srebrnego miecza wiedźmińskiego i nie zauważyłem, że nadciąga tłuszcza. Mam nadzieję, że wiedźmin Varin przyjdzie po mnie i wyciągnie mnie stąd.
Varin ma ze sobą stalowy miecz, drugi z kompletu, na szczęście przekazałem mu recepturę parę dni temu. Jego uczniowie z Bastionu są razem z nim. Jestem pewny, że dadzą sobie radę z bandą kmieci z kosami na sztorc. Jednak boję się o mojego mistrza, od wielu dni nie wychodził z wieży, pracuje w natchnieniu nad schematem zbroi, mógł w ogóle nie zauważyć tego, co tu się dzieje.
Dlaczego nie skończyłem pracy wcześniej i zgodnie z poleceniem mojego mistrza nie pojechałem badać śladów Elgara, legendarnego wiedźmina Wilka? Gdybym to zrobił choćby wczoraj, byłbym już w bezpiecznej odległości od Kaer Morhen. Hieronymus dał mi mapę, na której zaznaczył miejsca, gdzie Elgar ukrył ulepszenia wiedźmińskiego rynsztunku.