Wiedźmińska Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Wiedźmińska Wiki
Łapówka Picie alkoholu Walka na pięści Kowal Game Interaction icon gift.png Medytacja Gospody i karczmy Pay Kościany poker Sygnety Trade

Łapówka

Łapówka

Łapówka

Oczywiste jest, że czasami zaoferowanie kilku orenów znacznie ułatwia wiele spraw. Kiedy pojawi się taka możliwość, widoczna stanie się ikona, co więc należy zrobić:

  • kliknąć LPM na ikonie łapówki w trakcie dialogu z osobą, którą chcemy "przekonać",
  • slider ustalić wysokość łapówki przy pomocy suwaka,
  • zatwierdzić wybór i spróbować przekupstwa.

Wskazówka: Poszczególne osoby różnie reagują na łapówki, niektóre z nich, mogą się nawet poczuć urażone, jeżeli uznają naszą próbę przekupstwa za zbyt skromną.

Picie alkoholu

Picie alkoholu

Medytacja

Medytacja

Medytacja – Możesz wejść w tryb medytacji po wybraniu ikony medytacji podczas dialogu.

Wskazówka: możesz ustalić, jak długo chcesz medytować - służą do tego ikony południa, świtu, północy i zmroku oraz suwak godzinowy.

Gospody i karczmy

Gospody i karczmy

Gospody i karczmy

W gospodach można medytować. Porozmawiaj z właścicielem danego lokalu i kliknij LPM medytację.

Wskazówka: w składzie karczmy można przechowywać przedmioty. Porozmawiaj z właścicielem i kliknij "skład". Swoje przedmioty możesz odzyskać w dowolnym momencie z każdej karczmy bądź gospody.

Zapłata

Game Pay dialog.png

Zakupów

Ikona ta jest wykorzystywana do prawnej zapłaty kwoty pieniężnej, w przeciwieństwie do sytuacji przekupstwo. Zwykle dotyczy to usług. Przewoźnik żąda pięciu oreny do krzyża na bagnach lub z powrotem.

Handel

What do you sell?

Zakup oraz sprzedaż prowadzić można z osobami, które wyrażają taką chęć. Należy wziąć po uwagę fakt, iż osoba, z którą chcesz handlować, wcale nie musi Ci zaoferować maksymalnej kwoty za przedmiot, który chcesz sprzedać. Zaleca się, o ile jest to możliwe, szukać osoby, która oferuje jak najwięcej oreny.