Wiedźmińska Wiki

Crossover banner.jpg
Wiedźmin Wiki na Fandomie

CZYTAJ WIĘCEJ

Wiedźmińska Wiki
Kasztel Dun Tynne
Kasztel Dun Tynne 2.webp
Opis
Dodatek
Krew i Wino
Region
Toussaint
Usługi
link= Szybka podróż

Kasztel Dun Tynne - zamek w Toussaint, z którego pozostały tylko ruiny.

Pani Jeziora

Fierabras opowiedział wiedźminowi, że doszło tam do masakry dokonanej przez Walgeriusa, który wymordował całą swoją rodzinę. Kasztel położony był w dolinie Blessure, pomiędzy Pomerol a Lisimi Dołami.

Wiedźmin 3: Krew i Wino

Kasztel pozostawał opuszczony, jednak jakiś czas później wrócił do niego ostatni dziedzic rodu, Roderik. Mężczyzna odnowił posiadłość i sprowadził do niej wierną drużynę rycerzy. Następnie udzielił schronienia Syannie i jej hanzie, dzięki czemu kobieta mogła realizować swój plan zemsty na siostrze. Kiedy Cintryjczykowi nie udało się ukraść Serca Toussaint, Geralt, prowadzący dochodzenie w sprawie Bestii z Toussaint, trafił na trop upadłej księżniczki. Razem z Damienem i jego drużyną rycerzy zaatakował kasztel i pojmał Syannę.

Opis

Majątek związany jest z mroczną legendą o Walgeriusie Wdałym, dzielnym rycerzu, który poślubił nazairską księżniczkę Helgundę. Kiedy Walgerius wrócił z rycerskiej wyprawy, odkrył, że żona puściła mu się z jego krewniakiem, co doprowadziło go do furii, a ich do nagłej śmierci. Dowodzi to, że nic, co dobre nie może wyjść z Nazairu, a także, że jak się ma młodą żonę, to trzeba w domu siedzieć, a nie szlajać się po rycerskich wyprawach.

Galeria

Wiedźmin 3 Krew i Wino