Wiedźmińska Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Wiedźmińska Wiki

Narsi Sattenbach (Blotka) - najemniczka pochodząca z kupieckiej rodziny z Oxenfurtu , była kochanka Coena.

Charakterystyka

Była oschła w stosunku do nieznajomych, trudno było zdobyć jej zaufanie i przyjaźń. Mimo tego okazywała wiele uczuć osobom, na których jej zależało.

Życie w Oxenfurcie

Razem z rodziną mieszkała w Oxenfurcie, gdzie studiowała biologię. Gdy jej ojciec i bracia wyjechali w sprawach biznesowych, zostawiając ją samą, na dom napadła banda Powroza, która zgwałciła dziewczynę i obrabowała dom. Po tym wydarzeniu Narsi opuściła miasto i została najemniczką, poprzysięgając zemstę na bandytach.

Współpraca z Coënem

Jakiś czas przed bitwą pod Brenną spotkała we wsi Jawornik wiedźmina z Cechu Gryfa, Coëna. Wiedźmin był zaskoczony pojawieniem się najemniczki używającej magicznych strzał w walce z pospolitymi potworami. Narsi była zdenerwowana, ponieważ to ona została wynajęta do wybicia utopców. Mimo nieporozumień, polubiła Coëna i rozpoczęła z nim współpracę. Wspólnie odebrali zapłatę za zabicie utopców i ruszyli w dalszą drogę. Polowali na potwory na obszarze całego kontynentu. Zabili miedzy innymi archegryfa pod Dorian i trupojady spod Mariboru.

Rozstanie z ukochanym

W trakcie współpracy Narsi zapałała do wiedźmina uczuciem, nie wiadomo czy było ono jednak odwzajemnione. Martwiła się, bo wiedziała, że Coëna coś trapi. Podczas gry w gwinta, dowiedziała się, że za część swoich pieniędzy Coën wspiera armię północy. W złości opowiedziała wiedźminowi o swoim dzieciństwie i o tym jak opuściła Oxenfurt. Para szybko się pogodziła, a Coën zabrał ją na wzgórze gdzie zabił gryfa – swojego pierwszego potwora. Wiedźmin poprosił ją, aby pochowała go właśnie na tym wzgórzu. Narsi była już pewna, że Coën zamierza opowiedzieć się po stronie państw północy w nadchodzącym konflikcie. Po raz ostatni poprosiła go o pozostanie neutralnym, jednak wiedźmin ponownie odmówił. Na pożegnanie dał jej swój medalion, mówiąc że Narsi odda mu go po bitwie.

Po bitwie pod Brenną

Narsi przyjechała na pobojowisko szukając wiedźmina. Została poinformowana przez Julię Abatemarco, że Coën został poważnie raniony w trakcie bitwy i leży w szpitalu polowym. Najemniczka znalazła jednak tylko zesztywniałe zwłoki ukochanego. Zawiesiła ciału na szyi medalion gryfa i opłakiwała śmierć wiedźmina, dopóki ciała nie zabrano.