Płomień, który oczyszcza

Z Wiedźmińska Wiki
Skocz do: Nawigacja, szukaj
"Płomień, który oczyszcza"
Cutscene order 3.png
Szczegóły
Akt(y)
5
Lokacje
Stara Wyzima i Cmentarz na Bagnach
Zleca
Zoltan
Nagrody
18000 PD
Powiązane zadania
Wolne elfy
ID
q5004_relief
Opcja zakon Głównym zadanie

Fazy

Intencje zakonników

Zakon walczy ze Scoia'tael w Starej Wyzimie. Zoltan opowiadał mi jakieś bzdury o złych intencjach rycerzy. Muszę sprawdzić, czy nie zabijają cywilów. Muszę sprawdzić, czy zakonnicy nie zabijają cywilów.

Strzyga

Spotkałem się z Shani w szpitalu, w rozmowie przeszkodził nam jednak posłaniec, który krzyczał coś o strzydze w mieście. Muszę się tym zająć. Muszę zająć się sprawą strzygi.

Rayla

Spotkałem Białą Raylę na ulicach Starej Wyzimy. Musimy dostać się do szpitala, w którym leży Zygfryd. Rayla zasugerowała zakład: czy zdołam zabić więcej Scoia'tael niż ona? Jak dotąd załatwiła dwudziestu. Założyłem się z Raylą, że zabiję więcej Scoia'tael niż ona. Dowodem są wiewiórcze kity.

Zakład wygrany + Rozmowa z Shani lub Rozmowa z Shani

Compete with Rayla:

Zakład wygrany

Wydaje mi się, że już zabiłem więcej Scoia'tael niż Rayla. Czas udać się do szpitala, gdzie leży Zygfryd. Czas udać się do Zygfryda, do szpitala.

Rozmowa z Shani

Rayla chyba nie wierzy, że zabiłem więcej Scoia'tael niż ona. Zobaczymy później. Na razie porozmawiam z Shani. Na razie porozmawiam z Shani. (Olej z Crinfrid + 3000 PD) lub

Refuse such nonsense:

Rozmowa z Shani

Nie bawiłem się z Raylą w mordowanie elfów. Mam ważniejsze sprawy na głowie. Zdecydowanie powinienem rozmówić się z Shani. Lepiej pójdę porozmawiać z Shani.

Wiewiórki przy szpitalu

Zabiłem grupę atakujących Scoia'tael. Pozostali otoczyli pewnie szpital. Muszę stawić im czoła. Muszę stawić czoła Wiewiórkom przy szpitalu. (3000 PD)

Do szpitala

Uporałem się z mutantem, którego strażnicy wzięli za strzygę. Mogę już wrócić do szpitala i porozmawiać na spokojnie z Shani. Mogę już wrócić do szpitala i porozmawiać na spokojnie z Shani.

Atak Scoia'tael

Do szpitala wdarli się Scoia'tael. Muszę obronić rannych. Muszę obronić rannych przed Scoia'tael.

Na barykady

Idziemy zająć barykadę. Yaevinn, oszalały po stracie Toruviel, zapewne zdecyduje się na atak. To samobójstwo. Idziemy zająć barykadę.

Biała Rayla w potrzebie

Scoia'tael otoczyli Białą Raylę pod szpitalem. Muszę jej pomóc! Muszę pomóc Białej Rayli pod szpitalem.

Zaproszenie

Razem z Białą Raylą bez trudu poradziliśmy sobie z komandem Scoia'tael. Wojowniczka zaprosiła mnie do prowizorycznego centrum dowodzenia, znajdującego się w sąsiednim budynku. Rayla zaprosiła mnie do kryjówki.

Rozmowa z Raylą

No sex: (2000 PD) lub
Sex: Idziemy zająć pozycję na barykadzie. Wcześniej jednak chcę zamienić kilka słów z Białą Raylą. Chcę zamienić kilka słów z Białą Raylą. (4000 PD)

Barykada

Atakujemy z Zygfrydem lewą flankę. Przebijemy się tamtędy. Atakujemy z Zygfrydem lewą flankę!

Druga flanka

Rayla jest na drugiej flance! Musimy się do niej przebić, połączyć szyki! Musimy przebić się na prawą flankę, do Rayli!

Ostatni bastion

Połączyliśmy siły z Raylą. Atakujemy ostatni bastion Scoia'tael - to już ostatni wysiłek! Musimy zdobyć ostatni bastion Scoia'tael!

Rayla zabita

Pokonaliśmy Scoia'tael, ale straty są duże. Zginęła Biała Rayla, zabita zdradziecko strzałą przez Yaevinna. Wygraliśmy, lecz Yaevinn zabił Białą Raylę.

Cmentarz na bagnach

Wiewiórki wygnane z Wyzimy - wraz z Zygfrydem przedostaliśmy się do cmentarza na bagnach. Gdzieś w okolicy walki prowadzi podobno sam Wielki Mistrz. Zdołaliśmy dotrzeć do cmentarza na bagnach. (8000 PD)