Wiedźmińska Wiki

Crossover banner.jpg
Wiedźmin Wiki na Fandomie

CZYTAJ WIĘCEJ

Wiedźmińska Wiki
Pamiętnik kolekcjonera kości
Books Generic other.png
Pamiętnik kolekcjonera kości
Opis
Typ
Książka
Źródło
Lokacje
Kupno
50 oreny
Sprzedaż
10 oreny
ID
it_scroll_224

Pamiętnik spisany przez zapalonego gracza w kościanego pokera.

Zawartość

Pamiętnik kolekcjonera kości
Anonim
"1340, lato. W pobliżu mojego majątku stracjonuje krasnoludzki regiment z Mahakamskiego Ochotniczego Hufu. Oficerowie całymi cniami grają w kościanego pokera. Ciekawa gra.
1340, jesień. Krasnoludy ruszyły na południe na wielka bitwe z Nilfgaardem. Poczciwy Molnar podarowal mi zestaw kosci. To chyba rekompensata za wszystkie moje przegrane.
1341, zima. Wyjazd do Wyzimy oplacil sie, w karczmie wygralem spora sumke. Szkoda, ze tutejsi nie chca juz ze mna grac. Musze czesciej przegrywac.
1341, wiosna. Kosci z nefrytu kosztowaly mnie majatek, ale kolekcja bylaby bez nich niekompletna. Od czasu do czasu udaje mi sie namówic kogos na partyjke, ale czuje, ze znów musze wybrac sie do miasta.
1341, jesień. Co za pech! Sprzedalem majatek ojca. Jak tylko zaczne wygrywac, odkupie wszystko.
1342, wiosna. Doszly mnie wiesci, ze w okolicy grasuje banda dezerterów. Nie sadze, by sie polakomili na biedna wioske i mój skromny dom. W koncu nie ma tu nic wartosciowego... Moze zechca zagrac w koscianego pokera?.

Dziennik

Głosariusz: Kościany poker

Lokacje