Przewodnik po Spikeroog

Z Wiedźmińska Wiki
Skocz do: Nawigacja, szukaj
Przewodnik po Spikeroog
Tw3 lonesome world guide.png
Przeczytanie przewodnika odblokowuje niektóre punkty szybkiej podróży na Skellige.
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Zakupu
Cena bazowa
100 Novigradzkie korony
Kupno
100 Novigradzkie korony
Sprzedaż
14 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This guide can be purchased from the following merchants:

Reading it adds no new fast travel markers to the map.

Dziennik

Spikeroog nie jest może najbardziej popularną spośród wysp Skellige, choć nie można jej odmówić pewnego nieodpartego uroku. Szczególnie urzekają ośnieżone szczyty, górujące nad południowym i zachodnim wybrzeżem.

Spikeroog z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom sportów walki. W północnej części wyspy mieści się słynna arena, na której tutejsi wojownicy próbują swoich sił. Na południe od areny znajduje się wieś Svorlag, główna siedziba miejscowego klanu Brokvar, położona w malowniczej zatoce, szczególnie chętnie odwiedzanej w okolicach święta Belleteyn i letnich miesięcy. Tereny na południe do Svorlag porasta prastara puszcza, stanowiąca główne tereny łowieckie dla klanowych myśliwych.

Podróż w południowe rejony wyspy zaleca się wyłącznie doświadczonym podróżnikom, gdyż są one zupełnie dzikie i nieprzystępne, a przez to niemal zupełnie bezludne. Aż roi się tu za to od niebezpiecznych stworzeń (opisanych szerzej w rozdziale "Fauna i flora"). Zaleca się także zachowanie szczególnej ostrożności w okolicach przybrzeżnych jaskiń.

Zobacz też